Friday 14 August 2009

:@

NU FÅR FOLK SERIÖST LÄGGA AV !!!

jag tänker INTE stå ut med sms innehållandes whine och skitsnack. Den dagen innehållet är äkta kommer ingen tro på det. whatcha gonna do then??

jag tänker INTE hamna i mitten av svartsjuka! ...det är inte upp till dig hur JAG ser på MINA vänner.

jag tänker INTE bli tillsagd vad jag får och inte får göra av någon för mig helt okänd (egentligen) person bara för att den tydligen försöker dölja något! ska man vara min vän ska man visa sig själv.

jag tänker INTE låtsas om att det har gått över. du vet mycket väl hur mycket smärta det orsakade, och orsakar. trodde ärligt talat att du brydde dig.

jag tänker INTE stå ut med att bli anklagad för saker när folk antar saker om mig utan att ens kolla det med mig först! trodde du kände mig bättre än så.

VÄX UPP OCH SKÄRP ER, SERIÖST.
...sluta leka med mig, jag är översnäll och offrar för mycket av mig själv för andra, att utnyttja den egenskapen hos mig är sjukt lågt gjort.

jag tänker INTE vara någons leksak.

... I'm Not Your Toy - La Roux
... Bulletproof - La Roux

LÄGG NER SKITEN NU, det börjar bli riiiiktigt uttjatat. det är ingen annan än DU som har kontrollen över ditt liv.
Ingen kan hjälpa, men vi kan stötta.

erat trams orsakar bara gäspningar här borta, och ni blir mer och mer patetiska i mina ögon...och ärlighet vinner i längden, kanske dags att börja med det? ... känner du dig träffad så är det förmodligen meningen. är det inte det så, så kanske du fått dig en tankställare ändå.

...bara... väx upp.

4 comments:

  1. You said it girl! :D
    *don't realy know whats going on*

    ReplyDelete
  2. Tack för kommentaren ^^
    1 är bättre än 0.
    2 är dock bättre än 1 xD

    ReplyDelete
  3. Menar du till helgen ? ^^

    Nja, vi är hemma hos mig, har inte Gh metallica än :/ Och pokemon på ds slutade vi spela för länge sen :P
    Men blir väl film, spela kort, spela andra spel och åka till stan typ ^^

    Tnk U ^___^

    ReplyDelete
  4. hallå, hur mycket har jag missat egentligen? du borde hålla mig uppdaterad.. jag hoppas du mår bra nu.
    har varit dålig på att läsa bloggar och överhuvetaget hålla mig vid datorn på senaste tiden! <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .