Thursday 20 August 2009

noooow I'm loooost... (8)

...uppe.
...vaken.
...tankar.
tidigt...
sent...
oro...

jag ska röntgas idag, lungorna. vet inte ens varför.
nej, det är ingen big deal, men när jag dampade sönder på ronny innan pga ingenting kom jag på att jag är rädd. rädd för att resultaten av allt det här ska vara något dåligt. något som inte går att göra något åt.
paranoid kanske?
eller så påverkar andras funderingar mig omedvetet och visar sig nu...

alla säger åt mig att inte oroa mig. visst.


... för många tankar snurrar för att jag ska kunna sova.
tog upp en bok, började läsa lite... hade redan börjat på den men inte kommit in i den förrän nu. den är bra.

...sen började lite tankar dyka upp i mig. äntligen har skrivandet kommit tillbaka till mig. och jag har börjat på en bok. om den blir klar får tiden utvisa... om den får läsas avgör resultatet.
vet inte om jag är beredd att visa den här sidan av mig.

på tal om asfalt insåg jag en sak förut, när jag försökte sluta tänka på dåliga saker...
i förrgår var det 9 månader sen sist...
och dagen jag utsätter min högra handled för smärta i form av en tatuering är det 10 månader sen jag gjorde detsamma med min vänsta fast med ett rakblad. ironiskt va?

aja... ska se om det fortfarande finns ord kvar till boken nu. den har en början. och jag känner redan hur självkritisk jag är... skit.

1 comment:

  1. Puss på dig gumman. :)
    Kom och tänka på ang, tatueringen XD
    tänk om du blir värsta beroende av det sen! :O *fnissaråttankenavfullklottradbex* :)Du är finast. <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .