Thursday 3 September 2009

bortglömd blogg?

inte direkt, faktiskt.
men. är helt slut efter skolan och orkar inte med internetiga saker typ :/
samma nu med, men fick damp på att det var tomt här... 20e augusti. fail.

skolan är då igång. yay. typ.
uhm...

gått snart en vecka... imorn. och, jag är helt slut.
känns som att det här inte kommer funka..
och jag deppar ner mig mer och mer.

._.

jag.... har inte mycket att säga faktiskt. musikbloggen... är tom med. jag.. har ingen ork bara :(

england nästa helg iaf. längtar. <3 behöver komma bort.


.... folk är sjukt saknade och älskade trots att det ät helt dumt i huvet.
kan inte hjälpa det dock. och vill inte.

goodbye...

2 comments:

  1. Sry :/
    Men TH är .. också nostalgi för mig ..och.. dom är bra, vad alla än säger om dom <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .