Wednesday 23 September 2009

oh gosh.

idag...
hjälp. krävande dag på vissa sätt, underbar på andra och en smula förstörd såhär på kvällskvisten.... yeah.

well, började väl i natt. damputbrott och jag kokar av ilska så fort det dyker upp i tankarna. och att gå från superarg till lugn till trött till hyper till orolig till ledsen... tar på krafterna.

i skolan fick man ju veta ett och annat som sätter igång hjärnan, som om det behövs mer :S

aja. finns många idioter o mkt skit här i världen, ingen nyhet eller så men det är inte kul att påminnas jämt o ständigt ._.

musiken tar upp allt mer av mitt liv. har 3 band på g förutom shindeago nu o_O
får se hur pass seriösa alla blir, men mitt o amandas o simons band kommer bli sjukt kul iaf :D längtar!

sen har vi ett reggae projekt på g med... trummis i alla band btw xD haha, oh well. det är kul :)
reggae, inte det roligaste att spela men jag har det lite i blodet så det blir nice. soft musik liksom.

sen ett goth/industrial-tjejband typ. vi är 3 än så länge, letar basist ^^ typ. men ja.
kul ska det bli. kan behöva hålla mig sysselsatt i höst.


som vanligt deppar jag ner mig i takt med höstlövens färgskiftningar. och tankar om allt möjligt dyker upp. överanalyserande skitbex tar över o förstör allt.

kan man inte bara stänga av hjärnan?
jag är rent ut sagt sjukt confused. vet inte nåt just nu.

mer än att jag måste klara av det här nu :S

.... imorn har vi en seeeeg håltimma. men, kan sitta o spåna texter, lyssna musik o ha lite mig-tid då kanske. dock blir man dragen åt alla håll o kanter av alla i skolan så ^^ troligtvis inte.

var underbart att träffa amanda idag <3 saknat dig massor!

hmm. ska sitta o försöka hindra mig själv från att trycka på den röda knappen som leder till total destruction av fina saker som dykt upp i livet på senaste.
lycka till byxa... ._.

dagens citat: "bexy, tycker du om klubbor??" x) seriöst... min klass <3

1 comment:

  1. Det är tur att du finns Bexy, så man kan se klart i mörkret såhär på höstkanten. Jag ska göra mitt allra bästa så att även du ser klart och inte blir bländad av din egen själ. ;) Jag drar på dig solglasen, köper dig en glass och målar upp sommaren för dig igen. <3333 Du är bäst, det vet du.

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .