Thursday 24 September 2009

and he's calling me immature? jeez...

right, so...
följande är sammanställt från bdb, så ser ni en liten del av anledningen till mitt
damputbrott på bloggen. och jag har fått höra att jag var alldeles för mild ^^
det började med texten som står här nedanför.
jag skrev bara, som tankarna gick. vilket jag gjort förr.
men den här gången var puckhuvet tvungen att kommentera.
kommentarerna och "konversationen" via gästböckerna står med.
har även lagt till egna kommentarer till det som skrivits, vilket står i kursiv text inom parenteser.
have fun, eller nåt T_T

maybe I'm just a fool.
när ska jag lära mig?
längtan.
efter vad?
...det omöjliga?
jag kanske tolkar in för mycket i saker.
eller, vadå "kanske" ?
det vet jag ju att jag gör.
...har alltid gjort.
och jag märker det inte förrän det är för sent, och jag redan har förstört allt.
varför kan det aldrig vara lätt?
VARFÖR måste man lära sig saker hela tiden?
...kan det aldrig bli som man vill ...?
jag känner hur jag drar mig bort igen.

nu skrämmer det mig, och jag kommer förstöra det.
jag kan visst skrämma bort...
will I ever learn?

how about NO, you crazy dutch bastard.... ._.

Malinovskiij igår, 00:57
jävla torsk,du är inte bättre en än psykonaut som fastnat i en tripp, KOM VIDARE!!!!!!!!!!!!!SLUTA TJUT TÖNT!!!!!!!!

(hans "fina" kommentar på en sak jag skrev på bdb. inget spec, lite funderingar bara. vrf börjar han ens?)

Kattvalp igår, 01:00
dennis, helt ärligt nu. håll käften. verkligen.
(orkade inte, men idioten var ju tvungen att fortsätta..)

Malinovskiij igår, 01:02
ALDRIG NÅGONSIN TÖNT,KOM VIDARE!!!!!!!!!!
du kanske gillar att leva i "MÖRKNESS"HÖ HÖ HÖ HÖ!!!!!!!!!!!!!!!!!
(ett ord: lame)


Kattvalp igår, 01:12
... w/e

Kattvalp igår, 01:14
? ge dig

(fattas nåt innan det här, men det är raderat. han skrev väl nåt supersmart som vanligt, det imbecilla gökboet till människa... T_T)


Malinovskiij igår, 01:15
ALDRIG!!!!!!!!!!! HÖ HÖ HÖ!!!!!!!!!!!

Malinovskiij igår, 01:26
MY BODY IS A TEMPLE.
WHEREIN ALL DEMONS DWELL.
WHEREVER LIFE IS BORN, I AM THE FLAME.
WHEREVER DEATH WILL STRIKE.
I AM THE KNIFE.WHEREVER EVIL DWELLS,I AM THE ONE BEHIND.
SIEG HEIL, SIEG HEIL SIEG HEIL SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(och syftet med det här var alltså..?)


Kattvalp igår, 01:35
vad vill du?
få en reaktion? ^^
(inget svar sen, right... >_>)

Malinovskiij igår, 12:40
HÖ HÖ HÖ HÖ HÖ
jag fick dig att bli irriterad på på mig, över INTERNET
(wow, must be your greatest accomplishment ever, eh? "på på" ... *applåder*)


Kattvalp igår, 18:47
du är medveten om att du är den enda av oss som roas av det här va?

och sluta ringa mig.
jag tänker inte svara, oavsett hur många ggr du ringer, så bara lägg ner.
omoget beteende, faktiskt. allt det här.
du vet inte ens vad jag menar med nåt jag lägger upp, så bara håll dig väldigt långt utanför.
din åsikt är inte önskad.
(samtal mitt i natten, ursäkta? nej tack. btw, lägg märke till orden "allt det här"...)


Malinovskiij idag, 00:10
du slängde sten i glashuset, i och med att du tyckte det här var omoget, likförbannat svarar du på en sån grej,jag roas åt dina brutala tabbar HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
(... IQ fiskmås anyone?)


Kattvalp idag, 00:34
"omoget beteende, faktiskt. allt det här."
ser du? det står ALLT. hela den här grejen är omogen, jag påstod aldrig att det var din del av det hela som var det... men du fattar visst inte.
anyway, nu har jag fått nog. so, bye ^^
(fick förtydliga lite, inte så konstigt med tanke på vad som pågår i den lägenheten... sen verkar han inte förstå sig på ett hejdå, kanske för att det är engelska.. vad vet jag?)


Malinovskiij idag, 00:54
var det du som uppfann ordet "omogen" ?
Har du auktoritet för att kunna dömma andra?
DU TAR VATTEN ÖVER HUVUDET!, Söta Becca
(naw, en diss. ehh, HAR DU? käften då ^^ sen gör det ju inget om man kan använda svenska språket på ett korrekt sätt heller ^^ ... Becca? Gå och DÖ.)

2 comments:

  1. Vet inte vad jag ska säga, men.. det var både roande och allmänt obekvämt att läsa. :S X) Bra att du står på dig gumman. <333

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .