Wednesday 9 September 2009

In school :O

fy mig ;)
nämen har faktiskt jobbat på bra och lekt slav åt herr köttfärslimpa vars schema inte stämde ^^ så ahh.
tänkte blogga lite nu :)

idag är det en rätt soft dag förutom att jag precis insett att min spanska krockar med gehörs & musikläran :S ajajaj. dock har vi det 2 ggr i veckan, och jag kanske kan gå på en av de lektionerna bara... eller, ja, får kolla upp det iaf. Men jag VÄGRAR sluta på spanskan! :(
Dumt... får kolla det där som sagt ^^

Onsdagar är språkens dag. haha. soft, jag gillart (Y)
Engelska, svenska och spanska :D kan bli lite jobbigt att skifta mellan 3 språk kanske, men va sjutton...!

slutar 16 idag, lite segt... men så är det.

Haha kul grej, jag glömde sätta i en piercing idag så jag har gått runt och sett snäll ut hela dagen T_T riktigt fail ;)
haha, nejmen.. var lite tankspridd så det glömdes (A)

Måste hem och ordna kläder sen, kolla och tänka logiskt när det gäller packandet (A) hehe.
På lördag sticker jag!

Så om det är någon (läser någon ens bloggen? förutom Rawsa då..! haha. och päronen när jag tvingar dem ;) :O) som vill ses innan dess (åker tidigt på lördagmorgon) så får ni vara snabba nu och sociala er med mig ^^

funderar på att färga håret igen. svart då. men, det växer så fort nu märker jag så det är världens utväxt :S var inte ens länge sen jag färgade det men aja... får se. Vill inte se ut som hej kom o hjälp mig... vet att släkten kommer ha svårt för min frisyr som det är liksom xD haha!

Dessutom kommer jag se ut som en terrorist på flygplatserna och i planet xD LOL! måste ha en palestinasjal över näsan och munnen pga smittorisken. Och med mitt immunförsvar blir jag typ sjuk om jag ens tänker "svininfluensa" ^^ så... ja. good luck där liksom! xD

nästa fredag blir det tattoo med :'D LÄNGTAR! omg omg omg. bilder will appear ;D haha!
Måste tömma mobilen med :O så jag kan ta mycket bilder där borta i Englandet ;)
woho! SKA BLI SÅÅÅ KUUUUL!!!

Och kläder ska köpas. hoppas jag. + presenter till lite människor :O

...känner att jag måste skriva en lista på allt sen :S
för mycket att ha i huvudet (A) hihi.

weeeell, måste informera min lärare om en grej så jag får väl avsluta nu... ska försöka bli bättre på att uppdatera här. och musikbloggen... kommer igång när den gör det helt enkelt (A)

hoppas alla har det bra och sådär :)
PUSS PÅ ER! <3

3 comments:

  1. Ta bilder när tattttttoooooon är in progresssss såattsäga! :D:D:D:D:D <33333333 HA DET KUL VAFAN! XD

    ReplyDelete
  2. tänkte bara ge mig tillkänna och berätta att jag läste idag =)

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .