Wednesday 30 September 2009

I don't, no I WON'T care what you say.

Det här var pushen jag behövde för att ta steget att börja sätta mig själv först.

Jag ger er inte rätten att övertala mig till något som inte är det bästa för mig.
Jag förstår er, det är inte det.

Men jag tänker inte bli påverkad nu.

Det här är MITT val.
MINA tankar.
...MIN framtid.

Jag vet vad ni tycker, tro inget annat.

Idag bröt jag ihop.
På riktigt.

Dagen kommer tillbringas åt att fundera, hitta alternativ...
Helt enkelt försöka få ordning på kaoset inombords.

Det här måste jag göra för min skull.
Jag kan inte offra mig själv mer nu.
Inte som förr.

Now you know.

2 comments:

  1. Du behöver detta. Du kommer att utvecklas enormt. Och att ta ansvar för dina egna handlingar och bestämma själv är ett enormt steg upp till vuxenlivet. Du kommer att klara dig fint, du kan göra detta.

    Puss~

    You have my support

    ReplyDelete
  2. Jag vill inte att du ska göra något som inte är bra för dig, det är budskapet som jag och de andra försökt få fram idag. Bexy, jag älskar dig och vill inget annat än att du ska ha det så bra som det bara går. Du är bäst, så är det bara. <3333

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .