Wednesday 23 September 2009

:@

du går mig på nerverna.

det skulle inte göra mig ett skit om jag aldrig någonsin fick se dig igen.
grejen är att en vän till mig, en nära vän som jag älskar mycket är fast i din äckliga gemenskap.
jag tänker inte förlora den vänskapen. aldrig i livet.

men jag är obeskrivligt trött på DIG.
man borde sy igen käften på dig och låta dig svälta ihjäl ute i skogen.

brutalt för att vara mig?
jag anstränger mig för att skriva så snällt jag kan just nu.

du är en manipulerande idiot och jag är glad att jag lyckades öppna mina ögon innan det var för sent.

mår illa av tanken t.o.m.

försvinn ur mitt liv, det funkade fint innan du nästlade dig in i det, och det kommer funka perfa utan dig!

FOAD. helt ärligt.

2 comments:

  1. men har något hänt? uscha mig som maler på om mig själv när du sitter och är arg. berätta.
    <3

    ReplyDelete
  2. förlåt, jag har inte vart aktiv att kommentera på din blogg heller :( men det ska ändras! ska gå in o kolla på dina bilder från england nu! äntligen ska du få göra din tatuering :D hoppas det blir bra!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .