Monday 4 April 2011

Dålig uppdatering...

Men jag vet inte vad jag ska skriva om riktigt...

Jag går snart upp i 100% på praktiken och våren är här.
Vet inte vad som väntar sen men jag hoppas att jag får stanna, känns så dumt om jag ska behöva vänja mig vid ett nytt ställe... det är ju det som är grejen med mig.
Det tar tid för mig att vänja mig, och bli bekväm, vilket leder till för mycket inre stress som "blir" sjukdom och därmed frånvaro, mer eller mindre...

Så nu när jag äntligen är igång på riktigt i skolan och trivs, och har kommit nära barnen... Ska jag då behöva säga hejdå? That would suck.

Mitt rum ser ut som skit, för att byta samtalsämne... Myr-invasionen är ett faktum i huset och jag som är dålig på att plocka disk och skräp har min beskärda del av dem... usch.

Heter det ens beskärda? Pfft. Tur att man är i 3-4:an, är för dum för äldre klasser tror jag.

Jaja, imorn ska det fotas i skogen med älsk :) Ska bli mysigt! Hoppas på fint väder bara :o

Har paket att hämta ut från posten också, kommer ett om typ en vecka också... från Ellos, och sen kommer det ännu ett, nån vecka efter det ^^ hehe

Har haft en finfin helg iaf, och var ledig idag för det var studiedag i skolan...

Börjar tidigt imorn, så jag får nog lägga mig snart, den är ju redan 23 :S shit.

Men ja... haha, ska försöka uppdatera oftare och låtsas vara intressant emellanåt :)

Cya

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .