Wednesday 20 April 2011

just kill me instead?

varför kan inte kroppen bara försätta sig i koma tills sjukdomen är över?
skulle vara så skönt.

jag drömmer bara mardrömmar när jag sover, vaknar upp genomsvettig och har ont överallt.

jag kan inte dricka, äta eller ens svälja saliv utan att vilja brista ut i gråt.
det är på gränsen till att jag får ångest när jag vet att jag måste.

och det spelar ingen roll om det är små eller stora klunkar, allt gör lika ont.

jag är otroligt hungrig, törstig hela tiden, och vaknar titt som tätt av smärtan när jag råkar svälja mitt saliv medan jag sover.

läkaren vet inte om jag har halsfluss eller körtelfeber då min kropp inte kommer överens med sig själv.
sänkan var på mer än 160, dvs deras instrument kunde inte ens mäta det, vilket tyder på att det är något som händer. men hals-testet var negativt när det gällde halsfluss...
(var negativt i somras också, men fick kåvepenin iaf)
hon skickade iväg blodprov för att se om det är körtelfeber, men det får jag inte veta förrän imorn, om jag har tur. annars får jag vänta till efter påsk.

och ska jag må så här mer vet jag inte vad jag gör.

jag är deprimerad, gråter för allt och kan inte sluta läsa om körtelfeber... vilket gör mig ännu mer rädd och ledsen.

ordet dygnsrytm är obefintlig för mig just nu, och jag känner mig ensam. otroligt ensam.

det finns inget någon kan göra.

och jag vill bara vara frisk igen.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .