Saturday 30 April 2011

Valborg.

Det är lördag, jag fryser (vet inte varför men jag tror inte mina fönster är som dom ska...) och borde egentligen hoppat in i duschen för länge sen... Grejen är bara att jag inte vet när saker händer ikväll.
Och bussar härifrån finns det knappast gott om.
15:05 eller 19:35

... Varför inte ha en vid 17 ? .__.

Det var marknad igår, var trevligt. Fint väder och fina människor :)
Köpte faktiskt inget onödigt den här gången xD
Strumpor, solglasögon och så marknadsmunk + godis. <-- det är inte onödigt. promise :3

Hoppas bara att jag slipper mina hjärnspöken som tycker om att få mig själv att hata mig själv.
Klädval ger mig nästan ångest nu, för jag orkar inte med såna utbrott eller sånt självhat.

Det ska grillas ikväll, kan bli coolt.

Aja, får bli ett kort inlägg för jag måste försöka ta reda på info angående ikväll, och ta mig ur sängen.
Sista tabletten kåvepenin idag iaf!

Yah, trevlig valborg/helg ^^

1 comment:

  1. Var rädd om dig stumpan <3 <3

    Kram/Åsa

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .