Friday 1 July 2011

Time passes us by...

Vad har hänt sen sist?
Jag har blivit singel, och det var inte mitt val, which sucks. Väldigt mycket.

Vet egentligen inte varför jag skriver här... i brist på annat I guess men ändå.
Det händer inget speciellt i mitt liv, jag sitter mest hemma då mamma och pappa jobbar mycket.

Finns liksom ingenstans att ta vägen längre.

Har fått Atarax utskrivet också, himla universalmedicin... Men visst, jag sover bra på den och det är vad den är till för i mitt fall så jag ska väl inte klaga.

Mina älskade Chili Peppers släpper nytt album i augusti :') I'm With You heter det, can't wait!
Släpps en singel nu i juli... "The Adventures of Rain Dance Maggie" ska bli spännande att höra deras nya sound.
Och så kommer dom till Sverige på turné o oktober...

Jag vet dock inte vart jag tar vägen till hösten så jag vågar inte boka något än...

Det känns fruktansvärt att bli raderad ur någons liv på det där sättet förresten.
Helt utan förvarning. Får en klump i magen av tanken på det.

Jag vet inte vad som händer idag, eller imorgon... Eller kommande vecka.
Folk planerar inte, och jag orkar inte försöka mer.

Dessutom vet folket vart jag finns om det skulle vara något där mitt deltagande skulle önskas.

Jag hade planerat upp så mycket, now it's all gone, och jag känner mig mer vilse än någonsin.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .