Wednesday 27 July 2011

You don't form in the wet sand... I do.

Sitter och äter frukost och låter mina öron fyllas upp av den ljuva musiken RHCP har skapat genom tiderna.

Om lite mindre än en timme bär det av mot Emmaboda, ska göras ett stopp innan bara för tältupphämtning :)

Hoppas resten kommer ner så fort dom kan, för jag vill inte sitta själv på festivalen i all evighet D:

Hoppas även att jag inte glömt något när det gäller packningen... tandborsten ska med också ja! Men inte förrän den använts ^^

Tveksamt om jag kommer hinna skriva något innan jag åker till England (på måndag) men vi får se ^^

Hoppas iaf på en ett par veckor av awesomeness nu, och håller folk på och bitchar kommer inte ens försöka göra något åt det, man märker vilka vänner som är äkta. Tyvärr.

Well, ska återgå till mackan och äppeljuicen, är osäker på om jag ens har läsare kvar, men men!

Spelar ingen större roll, till den som råkar läsa det här...
Ha det gött, för det ska jag ^^

Bai <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .