Friday 9 March 2012

Le fail

Jag glömde ställa väckarklockan igår...
Så jag vaknade strax innan 14 idag av ett sms från pojkvännen...
Så... ja, jag lyckades missa skolan xD

Inte så himla bra då jag i princip aldrig får saker gjorda (läxor) hemma utan behöver skolmiljön för att fixa det...

Men jag ska försöka ge mig på något idag iaf... Och så måste jag verkligen städa.
Det ser hemskt ut här..!

Undrar om man kan låna dammsugaren i trapphuset till ens lägenhet lite fort...?
Hm.

Fick en kommentar på inlägget igår... Väldigt nyfiken på vem det är :D
Kul att veta att jag har läsare iaf :)

Ska kolla på ett avsnitt till av NMTB, kan inte få nog! :D (har redan sett hela säsongen jag kollar på atm)

Sen får jag väl vara vettig...

Aja, skriver säkert mer sen :)
PÖSSHAJ

4 comments:

  1. Hej igen.
    Tänkte att eftersom du har sålite inlägg kan
    jag väl göra en idag med.

    Hoppas du tog en låning av dammsugaren :)
    skulle någon säga något får du väl säga att du trodde de ingick.

    Hoppas allt ordnar sig för dig och att du får en bra helg.

    Tazzel.

    ReplyDelete
  2. Spelar inte någon större roll egentligen eftersom du inte känner mig personligen.
    Jag vill inte avslöja min identitet då jag
    inte är helt okänd så vi håller de där så länge.

    Hoppas nu du får en bra helg och att flytten går bra.

    Tazzel.

    ReplyDelete
  3. Hej igen.
    Börjar bli lite orolig.
    Vad har hänt eftersom du inte skrevit något på länge hoppas inget har hänt som är dåligt.
    Tazzel.

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .