Thursday 1 March 2012

I guess I made it

Tvingade mig själv till skolan idag.

Jag stängde av mig själv och lät allt gå per automatik.
Kläder på, frukost, smink, ut genom dörren...

Overklighetskänslor och ångest hela vägen till skolan.
Kändes som det tog minst 20 minuter att gå dit.

Kommer in i klassrummet, alla är redan på plats.
Hemskt.

Sätter mig ner, då börjar svettningarna.
Kroppen sitter där men hjärnan skriker fly!
Sen trötthet.

Har känt mig som en zombie hela dagen.
Varit lite mer alert vid några tillfällen, pga kaffe eller mat.

Dunkande huvudvärk genom alltihop och illamående till och från.

Det märktes på mig att jag mådde dåligt, men jag har lärt mig hur man låtsas...
Det var helt enkelt värre än det såg ut.

Kom hem, mådde jätteilla.
Somnade, mest för att slippa huvudvärken.
Vaknade för en stund sen, och värken är tillbaks.

Har precis ätit ett par mackor och en skål yoghurt...
Ska tillbringa kvällen med att göra absolut ingenting...
Får se om jag tar mig till skolan imorgon.

Räkningarna är betalda iaf, så det är väl något positivt...

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .