Wednesday 29 February 2012

Waiting for...

Väntar på att mamma ska dyka upp här, får se om jag hänger med henne hem eller om jag ska vänta till fredag... Har inget direkt att göra hemma, men samtidigt känns det kasst att bara ligga här och inte göra något... Skolan får vänta en stund, har ingen ork till att göra saker alls...
Känns skitjobbigt, för jag vill inte att skolan ska fucka sig igen, men jag är så otroligt låg att jag tvivlar på att jag kan få något gjort...
Vi ska börja med astronomi på naturkunskapen imorgon dock... Vill.

Jag får se hur det känns senare helt enkelt.

Ska få en tid till gyn i vvik på måndag också... så kanske jag kan få klarhet i vad sjutton det är som pågår.

Vet inte om min medicin hjälper heller... Känns så besvärligt att byta och skit.
Och så måste jag skriva mig här och få en kontakt på öppenvården...

BLÄÄÄÄ.

Jag orkar inte.
Inte idag.
Inte nu.

Jag vill ha min pojkvän här :(
Allt känns så tryggt då.

:(

1 comment:

  1. "Ska få en tid till gyn i vvik på måndag också... så kanske jag kan få klarhet i vad sjutton det är som pågår."

    ???? :O smsa mig o förklara jag blir orolig!! <3 <3 <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .