Thursday 16 February 2012

ZombieBex

Känner mig sämst i världen...

Var hemma idag... ÄR hemma idag, snarare.
Allt snurrade i huvudet imorse och jag hostade upp äckligt segt slem.
Smsade Stefan och bad om att få göra provet imorgon e.m istället... Sen sjukanmälde jag mig.

Är fortfarande helt borta i huvudet, snurrar och det känns som att jag inte är i min kropp.
Overklighetskänslor liksom.
Svårt att förklara. Amanda vet dock vad jag menar, det är jag säker på.

Men seriöst, det känns som att någon har drogat mig.
Sjukt obehagligt.

Det flyger plan här.... Som gör att hela huset skakar.
RÄTT IRRITERANDE.

Ikväll ska jag tvätta.

Hoppas bara det här släpper, vad det än är...
För jag kan inte och VILL inte vara borta från skolan mer nu... :(

Well, det händer inget spännande i mitt liv idag, så jag tackar för mig.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .