Friday 10 February 2012

typiskt?

Vaknade med världens halsont idag, fick smått panik för jag har inte direkt lust att vara sjuk nu när jag äntligen ska till Älsk... Så jag sjukanmälde mig och tänkte att om jag sov ut ordentligt kanske det skulle hjälpa... Vaknade några minuter innan 12 och var fortfarande rätt kass i halsen, men jag har Zyx ifall det skulle bli för jobbigt. Hoppas bara inte jag smittar honom med nåt :(
Mycket förkylningar som går nu, man blir verkligen helt slut i huvudet :/

Ska dricka massa citronvatten och äta ordentligt iaf!

Har diskat och plockat upp kläder och är i princip färdigpackad :)
Ska duscha och fixa i ordning mig och sen packa ner det sista...

Ska inte åka förrän 21 ikväll typ, men det gör ju inget att vara färdig långt innan ^^
Ska äta resten av kycklinggrejen jag gjorde igår med massa broccoli (tror det blir gammal om jag inte äter den snart) och så måste jag dricka upp mjölken också, så jag gör väl en chai eller nåt ^^

Zia var världens snällaste idag och gick och hämtade ut mitt paket åt mig, sen gick han hit med det. Så sött gjort! I owe him one for sure!

Kommer bli i princip omöjligt att åka tillbaks från Stockholm på måndag, men jag vet att vi ses några dagar senare igen... Är bara jobbigt när man inte setts på så länge.

Aja, ska fixa i ordning det sista nu medan jag ändå är igång!

Och ja, jag gjorde kladdkaka igår :3 hehehe...!

PÖSS <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .