Sunday 5 February 2012

Weekend's almost over...

Igår då!
Vaknade typ.... någon gång xD minns inte när.
Fixade i ordning lite här och drog sen till Amanda :)
Vi segade och garvade sönder åt Hitler och Mange ett tag... Sen spelade vi gitarr en stund. Vi försökte oss på Depeche Mode, men Dave Gahan är dum och har ett röstläge som inte passar vårat.... vi kunde transponerat.. eller använt capot... men näe. xD

Sen gjorde vi paj :D
Med veg-bacon och champinjoner :) Det blev riktigt gott :D till det år vi broccoli ^^ nom!

Sen degade vi lite till och insåg att det var Melodifestivalen (jag bryr mig inte ett skit men why not liksom?) så vi tog en buss till Lambohov för att köpa B&J :3

Jag var skittrött när vi kom hem igen och däckade ett tag i Amandas otroligt sköna säng!
Väcktes ett par minuter innan det började och vi käkade kylskåpskall pizza från dagen innan, varsin slice, och åt glassen och drack alkoholfritt jordgubbsbubbel :D

Sen kollade vi på dreads och Jenna Marbles på youtube ^^

Kom hem strax innan midnatt tror jag, satt och existenzade och allt annat nödvändigt man gör på näääätet....
Sen ringde C nån gång efter 1 så jag höll honom telefonsällskap hela vägen hem.
Somnade väl efter 2 tror jag...

Vaknade 12:30 idag och trodde klockan skulle vara typ 9, för jag var helt slut. Det var den ju då inte, så jag tvingade mig själv att inte sova mer, fast jag ville.
Hade ont i huvudet och hade haft det på natten med, trodde det skulle sovas bort men icke!

Så jag har haft en riktig slödag just pga huvudet.

Gjorde i princip ingenting förrän nu på kvällen...
Då färgade jag min utväxt, tvättade och bakade kladdkaka :P

Är helt slut nu och börjar känna av huvudvärken igen, vet inte vad det beror på men jag hoppas jag slipper den i skolan imorgon iaf!

Ska sova snart tänkte jag, kan behöva de timmarna som är kvar innan jag ska upp igen till det :P

Sen hoppas jag bara att den här skolveckan går fort, för på fredag får jag äntligen träffa min älskling igen! :D längtar som en tok.

Måste komma ihåg att flytta allt från handväskan till ryggsäcken istället... för nu är väskan helt paj :P
Ska ner på stan imorn o se om jag hittar nån annan... typ.

Räkningar ska betalas imorn också, o så köper jag väl bussbiljetterna med så är det gjort :)

Aja ^^
Natti! <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .