Thursday 9 February 2012

goddag yxskaft

Det tär på mig att ha aggressioner som ligger och pyr inombords, men jag kan liksom inte hjälpa det.
Om en människa går en på nerverna och man inte KAN eliminera den irriterande faktorn ur sitt liv... Vad sjutton gör man då? /ignore mode. <3

Vet att det är onyttigt som sjutton, men jag funderar på att slänga ihop en kladdkaka lite fort...
Är så sötsugen.
Och så har jag varit alldeles emotionell nu precis och saknat mamma och pappa massor.

Sen måste jag verkligen diska, men jag gör det imorgon innan jag åker.
Ska dock lägga fram kläderna jag ska packa så det inte blir för stressigt.
Visserligen slutar jag när jag har ätit lunch, och jag ska inte åka förrän 21:35, så jag hinner med det jag ska, men ändå.
Ska duscha och allt sånt, städa upp här, diska, tömma sopor, laga mat...
Packa.
Gör ju inget om man förbereder lite... Fast jag känner mig själv och vet att jag inte alls kommer göra det :D
Kommer göra mig en kladdkaka och glo på serier tills jag vill sova igen.
För jag är sån xD

Ska bli hur underbart som helst att vara hos Älsklingen ett par dagar!
Har saknat honom så äckligt mycket.
Nästan en månad sen vi sågs sist liksom... INTE OKEJ.

Dock är det ju lov snart, så det blir bara några dagar ifrån varann efter den här helgen innan vi ses igen, which is awesome :3

För övrigt har jag (tack vare Esther) upptäckt den bästa antiperspiranten ever!
Bats heter den ^^
Det är en kräm man smörjer på, och DEN FUNKAR.
Har provat alla sorters deo, och inte en enda har hjälpt, visst, de har luktat gott men mörka fläckar under armarna på kläder var envist kvar oavsett vilken jag hade...

Den här har ingen doft så jag ska prova att kombinera den med antingen en skvätt parfym eller en annan deo över :)

Helt underbart iaf! Och den kostade bara 49kr, så det är helt klart värt det!

Hoppas hoppas hoppas att det väntar en liten grön lapp på mig i mitt postfack imorgon som betyder att jag har ett paket att hämta ut på expeditionen...! Inte hela världen om det inte är så, men jag vill x)

Inget svar angående lägenheter än heller...
Känns surt.
Och det känns som att man väljs bort pga ålder...
För jag vet en annan på internatet som ska på visning av en lägenhet nu i helgen liksom...

Måste lösa sig somehow!

Aja, ska införskaffa mig lite halsbränna ikväll igen :)
C ya!
<3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .