Tuesday 28 February 2012

what is this?

Sov dåligt natten till igår.
Somnade efter skolan och sov ca 2 timmar.
Gick och la mig och somnade strax innan 22.
Sov till 7, hade skitont i halsen och kände mig inte kry alls.
Sjukanmälde mig, tittade på en film.
Somnade om ca 9.
Sov till 14.

Fattar inte varför jag helt plötsligt vill sova i princip hela tiden...
Skulle lätt kunna somna om nu och sova några timmar till.

Och det är inte den där "jag är uttråkad så jag kan lika gärna sova" sömnen... Utan jag är verkligen trött.

I don't like it.

Orkar inte bli sjuk nu eller hamna i samma skit som de senaste åren av plugg...
Hur svårt ska det vara att klara av en 5-dagarsvecka i skolan?
Det är ju inte ens så att jag har svårt för något där.
Allt går bra och rullar på, men min kropp säger ifrån?

Min kropp beter sig inte som den ska i allmänhet heller, kanske har med det att göra...
Har mina funderingar, men det är mest paranoia. Hoppas jag.


Kan vara så att jag har någon irriterande förkylning som inte bryter ut ordentligt men som gör mig supertrött och får mig att känna mig kass någon dag här och där.
Har blåsor på tungan osv...

Äh, jag vet inte!

Det är irriterande, för jag vill gå i skolan och klara av det här nu.
Samtidigt spökar tankar i huvudet om allt möjligt och så ska man hitta boende, och flytta från internatet, och allt känns bara extra jobbigt och man blir den där lilla fågelungen igen, som kanske lämnade boet lite tidigt... Eller så har den bara hemlängtan.

Jag måste läsa en bok på ca 350 sidor.... har läst 70 hittills.
Sen måste jag göra en typ av recensionsuppgift också..
Och det ska vara klart imorgon.

OH THE JOY.
...

Jag har även tvätttid ikväll... Och det är min tur att städa trapphuset också.

Crap.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .