Monday 6 February 2012

Midnight munchies!

Och nej, inte drogrelaterade munchies om någon nu skulle tro det xD

Var i skolan idag, var en rolig dag typ ^^
Förutom när Amanda mådde kasst och jag fick följa henne hem då hon kände sig svimfärdig :S
Kändes läskigt... Hoppas hon mår bättre snart, min lilla banan <3

Hade engelska, spanska och naturkunskap, vi var i labbet :3 haha, skitkul med experiment :D
Och "pluggis" som jag tydligen är (i den här klassen iaf xD) gjorde jag mina kära klasskompisar sura genom att faktiskt ställa frågor när läraren i slutet av lektionen undrade om vi hade några :D mwahah!

Gick sen till receptionen och betalade mina räkningar... blev på lite över 6000... BAH. Kändes sjukt att "göra av" med så mycket på en gång... Vuxenpoäng kanske?
Sen hämtade jag även ut ett paket med grejer jag hade beställt :)
En av sakerna var en enorm jawbreaker som jag har jobbat intensivt på hela eftermiddagen... den blev ett tuggummi som nu inte har någon smak, så det var ju typ kul så länge det varade... lär ha sjuka käkmuskler nu xD
Den andra saken i paketet är hemlig än så länge :3

Gör pommes, för jag blev hungrig... Sen ska jag se till att komma in i boken jag läser till engelskan... och sen sova!
Har sovmorgon till 10:30 imorn för Lena är sjuk.

Skönt! :D att få sova alltså..!

Well, ugnen kallar :P

PÖSSHEJ! <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .