Wednesday 1 February 2012

bankcheck

Trevliga CSN hade skickat en check igår... som kom fram idag. I Björnsholm.
Då den var på en hel del pengar ville inte mina föräldrar skicka den med posten...
Så mamma körde hit med den (mina föräldrar är guld värda!) ...
Bjöd på pasta med laxsås och sen åkte vi till swedbank, o förde över pengarna till mitt konto på nordea, kommer väl in på fredag typ.
Seeeen hade jag glömt plånboken hemma så vi åkte hem, hämtade den och åkte sen till Netto o handlade lite.

Kom hem runt 19, helt slut, legat och slöat i sängen och är astrött.
Jag sover ju typ alltid en sväng på eftermiddagarna efter skolan, inte idag dock...
Så jag lär däcka snart.

Amanda ringde precis och undrade om jag skulle med bort till Ormbunken (internatet precis bakom skolan) för det var visst lite folk som ville ha dit oss, men jag har redan gjort mig klar för att sova så det kändes inte som rätt grej att göra nu...
Börjar 8:30 imorn ändå och går till 15:30 så jag vill gärna sova ordentligt...
Men det får bli en annan gång :)

Får se om jag håller mig vaken tills Älsk har slutat... Tvivlar på det, faktiskt, men vi får se.
HOPPASHOPPASHOPPAS han har lyckats byta pass med någon på fredagen nästa vecka så vi får mer tid tillsammans...

Well, det var min dag typ.
Just det. Band idag igen, konstigt nog lyckades vi inte hitta ett enda band/en enda låt som alla 4 hade hört, så jag gjorde en FB-grupp och länkade låtarna alla hade som förslag så kör vi något nästa onsdag, förhoppningsvis.

Yees...
Sov gott o sådär :)

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .