Wednesday 15 February 2012

Pluggeliplugg!

Myes, vi har ett litet gulligt prov imorgon i naturkunskap... Kemi, faktiskt.
Skrev ihop en sammanfattning (i punktform) på ca 5 sidor (inte alls lika mycket som det låter som) som jag ska läsa igenom några gånger...
Kan redan det mesta sen innan, men det är några kemiska formler som måste nötas in... Plus det om prioner, men det blir nog bra!
Varvade det med att spela gitarr och sjunga lite (hoppas inte grannarna hatar mig nu... haha!)
Skrev ut lite låtar som vi kanske kan försöka oss på när vi har vår fina aktivitetsgrupp, som nu tyvärr bara består av mig och Christofer... Så vi har blivit en duo, får se om det förblir så eller om vi lyckas värva andra dit i framtiden :P Om det funkar bra och vi har kul kanske man kan flytta verksamheten till en actual replokal någonstans, dra dit mitt trumset och sen får jag skaffa mig en bra deal på en elgitarr hos farbror Janne i Växjö typ :) Då behöver det ju inte heller vara på skoltid, och då kan man spela när man vill :3 Vi får se...!

Torsdag imorgon då alltså... Har naturkunskap hela förmiddagen och sen klassråd/svenska efter lunch... Slutar halv 4, vilket är skitsent jämfört med alla andra dagar då vi slutar senast 14:15 :P

Sen är det fredag, lite svenska och lite samhäll, sen lunch och sen är det LOV! :D

Åker till Gby på eftermiddagen, gick ett tåg vid 16:11 så jag är framme ca 17:30, nån minut senare.
Sen umgås jag med föräldrarna och djuren ett dygn ungefär innan jag åter igen sätter mig på en buss till huvudstaden och mannen i mitt liv ^^
Tillbringar lovet där, och efter det har jag inte planerat något alls!

Måste dock läsa ut boken jag valt till engelskan och göra uppgiften som tillhör, ska vara inlämnat onsdagen efter lovet, så jag vet vad jag har att göra om kvällarna framöver :)

Sen är det plötsligt mars och jag måste då flytta härifrån... AH.
Lite panik typ, men det får lösa sig.

Det SKA lösa sig.
Jag kan hyra en parkeringsplats på skolområdet och betala för den + el och köpa ett passerkort till skolan så har jag både tak över huvudet, ett litet kök, en säng, el och gym, bastu + dusch & toalett bara sådär ;)
Haha.

Aja, ska ta en dusch, blanda en kanna saft och läsa i boken nu :) Med musik i bakgrunden, ofc!

Pösshej.
(Medveten om att jag verkar schizo idag, men jag tänkte att det kanske var lika bra att blogga om normala saker och inte mitt kaotiska psyke... haha!)

2 comments:

  1. dela rum med mig så länge tills det ordnar sig ? <3 det får du om det verkligen skulle krisa älskade vän! Kanske inte är det roligaste, bekvämaste men de är iaf tak över huvudet osv. <3 Love you

    ReplyDelete
    Replies
    1. <3 det är nog lugnt, Christophers systers lägenhet kommer stå tom ett par veckor så vi får vara där, sen blir det hos hans pappa om vi inte hittat nåt innan dess.
      Tack iaf! Och hallå..! Det skulle vara hysteriskt kul :D :*

      Delete

. . . . .Followers. . . . .