Tuesday 7 February 2012

Unnade mig!

Betalade ju räkningar igår, och kollade kontot.
Det fanns fortfarande mycket pengar där, så jag bestämde mig för att unna mig lite :)
Kollade rean på Bonprix, och hittade ett par jeans (som jag köpte i en för stor storlek, med flit, älskar baggy) ett ganska kvinnligt linne xD ooooch trosor :D 2 par (varför säger man 2 par när det är 2 trosor? ett par är ju 2... fast inte när man pratar om trosor???) iaf det är 2 turkosa och 2 rosa ^^
med frakt o allt sånt blev det strax under 400, tyckte jag var helt okej :)

Somnade, som vanligt och sov i drygt 2 timmar... Det var skönt, hoppas bara på att kunna sova sen.
Har ont i huvudet igen, funderar på om det kan vara vätskebrist... Gillar dock inte vattnet här, men men, kan ha i citron så blir det bra ^^

Stekte fisk med vitlök förut och åt, nomnom!

Ska beställa biljetter till o från Sthlm nu tänkte jag, så är det gjort :)
Hade tänkt ta mig till apoteket och även försöka hitta en ny väska som jag kan ha mycket grejer i utan att den går sönder...! Men jag orkar inte ta det här så jag väntar och köper det när jag är hos Älsk istället :)

Imorgon är det band igen :D
Hoppas Amanda är frisk då så hon kan vara med <3

Vi ska köra Smells Like Teen Spirit ^^
Får se hur det går för mig och elgitarren då... GAH.

Aja, bra kanske det inte blir men kul blir det iaf :D WOHO!

Ska ringa mor och far också :) Saknar gamlingarna ;)

Bra dag iaf :D
PÖSS!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .