Friday 24 February 2012

Fredag i Stockholm

Om ca 2,5 h ska jag gå till bussen, för att åka till Barkarby och där byta till pendeltåg till Centralen där min underbara pojkvän väntar på mig eller möter mig :)
Vi ska ut ikväll ^^

Första gången ever.
Tillsammans alltså.
Första gången i Sthlm för mig... och första gången jag åker någonstans själv här :P

Ska gå ner och ta något att äta, och sen fortsätta göra mig i ordning.

Vi ska till Harry B. James, har ingen aning om vart det ligger, men det blir bra!
Och nattbuss hem, någon gång :P

Sov nu på eftermiddagen så jag inte ska somna på krogen xD hahahah!
Jag och mina powernaps <3


Fixade biljetterna i natt, så.... KNEBWORTH AND RHCP, HERE WE COME! 8D

Älskar såna framtidsplaner.
De gör att jag har något att hålla fast vid när det känns tungt i vardagen liksom... :)

Och snart flyttar vi ihop också, allt bara rullar på och går framåt och är helt underbart!

I april ska vi se Judas Priest, kommer bli nice!

Och jag har materiell lycka på väg hem i brevlådan (tradera-junkie emellanåt)

WOHO!

Bra dag, bra skit!
Nu drar jag :D

PUSS!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .