Thursday 8 March 2012

Satsuma La Roux!

Kollar på det absolut bästa avsnittet av Never Mind the Buzzcocks, och äter bananaskids (kommer tröttna på dom efter det här himla lådan jag köpt!)
Lång dag i skolan idag, då hjälper det inte att man sovit för lite, att kaffet smakade skit hela dagen och att maten var ärtsoppa :( det är inte ens soppkonsistens på den skiten... det är som... spyor typ. UÄH.
Åt 2 flottiga pannkakor (fattar inte hur de tänker när de gör dem...) med hallonsylt iaf för att få lite energi...

Sen kom huvudvärken lagom till de 2 sista lektionerna...
Köpte en kärleksmums när det var fika, den var inte god.
Sjukt besviken på matsalen idag!

Fick lite läxor gjorda idag iaf, känns ju bra.

Somnade vid 18 typ, hade tänkt sova till 19:30... men det blev en timme till, och då ville jag ändå inte vakna.
Har inte orkat laga mat idag, åt toast med ost när jag kom hem... Får väl bli en skål med flingor eller nåt snart.

Måste duscha också, men jag funderar på att skita i det ikväll och göra det imorn istället...

Blir svenska en stund imorgon och sen ska jag göra klart mina uppgifter i engelskan, skriva ut spanskaläxan jag gjorde förut, göra naturkunskapsuppgiften som skulle lämnats in i måndags, men då var jag sjuk...
Och mer än så, om ens det, kommer jag inte orka eller hinna... Rotfruktspytt imorgon... Känns som de har gått igenom sin vegetariska meny ett par gånger nu, inte särskilt kreativ matlagning... Visst, det kanske är svårt men för sjutton, det gör väl inget om maten smakar något iaf? Speciellt när man betalar ca 1000 i månaden för maten... T___T

Sen ska jag hem och städa och packa...

Christopher kommer på lördag, sååå... Vi kanske är här till söndagen och sen flyttar vi officiellt på söndagen... Då kommer pappa för att hämta grejer och hjälpa mig städa här.
Har för mig att hans systers lägenhet i Ryd skulle vara tom ett par veckor snart... Hade inte varit helt fel att crasha där, så har jag relativt nära till skolan iaf...
Vi får se.

Aaaaanyhow...

Har inget mer att säga om dagen... tror jag.
Nä, det får räcka såhär :)

Tvivlar på att jag ens har läsare här längre xD
Eller ja, mamma och pappa kollar iofs...
Och My... och Amanda...

Så, puss på er och tack för visat intresse xD

CYAAAA <3

1 comment:

  1. Hej!
    Jodå de finns läsare på din blogg.
    Jag smyger runt på en del och kikar.
    Hoppas du får en bra helg.

    Tazzel.

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .