Monday 3 September 2012

LCHF update!

Äntligen!

Nere på en tvåsiffrig vikt igen.
Förra söndagen vägde jag 100,1. Igår visade vågen 99,2 så senaste veckan innebar nästan 1 kg :)

Kändes som att jag skulle ha gått upp nåt hekto dock... har känt mig slarvig. Men då kan jag iofs skärpa mig och kanske gå ner ännu mer den här veckan.

Målet är att hamna under 85.
Jag är 178 lång och vill inte se ut som en pinne, och att gå från 110 till 85 känns rimligt.

Sen att jag enligt bmi och sån skit ska väga under 72 struntar jag fullständigt i. Det känns bara äckligt.

Om 3,5 månad bör jag ha nått mitt mål iaf, om det fortsätter såhär.
Hade ju inte varit helt fel att börja nästa år med att vara tillfreds med hur man ser ut...

Den som lever får se! Önskar bara att man kunde välja vart fettet skulle försvinna...

Frukost, göra sig i ordning och skola är det som gäller nu iaf. Uppdaterar om helgen sen.

C ya!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .