Monday 24 September 2012

LCHF update

På 3 veckor gick jag ner 1,6 kg... känns skit rent ut sagt.
Visst, det kanske är så att det går fort i början och segt längre fram... men jag har så många kilon kvar!

Började på 110, har gått ner 12,5, vill ner till 85, helst 80. Alltså är i princip jag halvvägs...

Det har gått 3 månader nu tror jag. 25 kilo på ett halvår låter bra. Men med tanke på hur långsamt allt går nu känns det som om det är en evighet kvar...

Svårt att hålla modet uppe.
Sug efter "vanlig" mat är sällsynt nu. Spec då det finns LCHFbröd, pasta och choklad i en affär 10 min bort.

Men då min hjärna från början ville ha snabba och extrema resultat känns det som allt går i snigelfart.

Stör mig även på att jag inte ser förändringen. Känner den inte heller... min rygg har gjort ont några veckor nu vilket har gjort att träningen blivit lidande. Det känns skitjobbigt, för jag vill röra på mig i samband med kostförändringen...

Det har ju inte stannat av helt, men är resultaten sämre på söndag kommer det bli svårt att peppa sig själv.

Dusch nu, sen läsande av Scar Tissue, sen sömn!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .