Monday 10 September 2012

Up yours!

Gissa vem som var i skolan hela dagen, som dessutom är den längsta, trots sjukdom? :D
Är lite stolt faktiskt... hade jag mått såhär förra terminen skulle jag stannat hemma utan tvekan. Tror jag var i skolan en hel vecka åt gången 3 ggr... och nu har jag varit i skolan 3 hela veckor utan avbrott ^^

Den här gången SKA jag klara det!

Varit duktig och lagat mat också. 2 ggr faktiskt... gjorde omelett på grädde med bacon till middag och sen insåg jag att min creme fraiche går ut imorgon så jag gjorde några portioner kyckling i sås. Blev lite över så det får bli laxsås typ imorgon eller nåt.
Hängde (slängde, snarare) in tvätten och övriga kläder också.

Och utöver det hjälpte jag Amanda lite med läxan och gjorde min egen.

Så nu ska jag sova så jag är utvilad till imorgon!
Religion först. Sen fika och lång håltimme till lunch. Då ska jag skriva min berättelse jag har i läxa tills på onsdag i svenska. Efter lunchen är det temasvenska med Henrik och sen slutar jag ^^
Ska öva på en låt med några från skolan en stund sen, ska spelas upp på välkomstmiddagen den 20e.

Sen ska jag till stan för att träffa Älsk och fixa lite skit.

Är jag frisk nog ska det klämmas in lite Zumba där också. Får se hur kroppen mår.

Yes yes.
That's all, folks!

Natti <3

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .