Thursday 13 September 2012

Yehaw

Börjar med gårdagen:

Blablabla, skola, äcklig lunch... AKTIVITETSGRUPP ROCKBAND!!!!!!!!! Det var så himla kul! Vi var 7 st igår men då var det 2 som inte var där. Folk från alla linjer nästan och som har olika musiksmak och spelar olika saker. Är så lycklig! Hoppas på att vi blir nåt, eller att man kanske startar nåt med några av dem på riktigt.
Sov hos Christopher sen :)

Idag har jag haft religion och engelska. Blev intervjuad efter skolan av en kille som heter Björn som är på Valla då han studerar till folkhögskolelärare på universitetet. Han frågade lite om varför jag valt folkhögskola och om jag märker skillnad på den typen av skola i jämförelse med gymnasieskolor och grundskolor. Det var kul att få dela med sig och vara till hjälp.
Senare idag/ikväll ska jag och Christopher till Lambohov för att medverka i ett filmprojekt Christofer har. Ska bli intressant!

Har mat på spisen så jag får skriva mer vid ett annat tillfälle... är väldigt happyface iaf! ... imorgon har jag även gått i skolan en månad utan en enda dags frånvaro :D
Och vi (jag och Älsk) åker till mamma och pappa över helgen, så jag skriver förmodligen när jag är hemma igen ^^

Bye

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .