Thursday 30 October 2014

It's warping me

Sitter och försöker lugna mina nerver, lyssnar på RHCPs album One Hot Minute och puttar undan stressen så gott det går. Jag sa upp lägenheten igår och redan idag är det någon som vill komma och kolla, eller ja, han har ringt Kim, som sa det till mig nu. Var inte beredd på att det skulle vara så stort intresse, men jag sa att jag inte går med på besök förrän måndag. Jag och Johnny åker hem till föräldrarna på söndag och då ska vi ha med en hel del härifrån samt städa undan skit liksom... Så veckan som följer är det fritt fram för intresserade. Känns jobbigt, väldigt jobbigt, allt är så... verkligt nu. Det går fortare än jag hade trott... Det blir bara press som får mig att känna ångest vilket gör att jag stänger ner helt, produktivt värre.

Skulle åka in till stan idag, men jag tror inte det blir av, har ingen ork till något alls... Imorgon måste vi dock, om vi ska kunna halloweena på lördag. Ugh, inget känns bra längre... Vill bo i min säng tills allt är bra igen. Men det funkar inte så.

Tappade all motivation till att skriva nu också, så jag avslutar nu. Bye.

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .