Tuesday 18 November 2008

Jocke - Junichiro Kuroda säger:
omg I order you to blog my whore.


sååå....drf bloggar jag x'D

idaaaag va min klass plus sp2orna i o-hamn... haha, inte jag dock.. för ja hade BUP vid 15, så ja hängde i stan från 11 med andres ist :) <3 vi åt på åhmans först...o sen gick vi till kiosken mittemot H&M (vågspelet??) där han köpte lakritsklubbor :O usch ^^ haha! seeen.... gick vi in på H&M :D provade mössor ^^ andres lyckades överanstränga sin fot (han hade gått...i...10 min typ... ajajaj xD hahah!) iaf....seen fick ja honom o köpa en kajal (6) fast ja fick betala den åt honom x'D hrm... sen då... tror ja vi gick in på vero moda :P men de fanns inget där, så de blev Ogräs ist ^^ haha. typiskt mig....hittar nåt på affären ja verkligen inte tkr om x'D asså, ogillar ogräs... xD lol! meeen, köpte iaf e grå tshirt me ett kul tryck ^^ fanns lite kul saker där man ville ha ju.. ^^ sen gick vi in på citygallerian ;D haha, de va kul :D provade lite fula stickade saker ^^ kolla bdb... fler bilder kmr om andres skickar :O han hitta en skitsnygg keps dessutom... mene...vene om han köper den :P sen vidare upp till åhlens, där han nästan kollapsade xD hahaha, inte van vid att gå ^^ höhö... kollade hårfärg o så... träffade helene falkman x) hon e rolig hon.. :P öhm... sen hemköp.... och där köptes de powerking xD sen gick vi till stadsparken o satte oss på scenen där o drack dom x'D hahahaha andres somnade xD o... de va lite nedstämt sen pga en sak ......

iaf.... sen gick vi....till .... västerport va de ja! luktade ihjäl oss på herrparfymer xD oooch... satt där... sen vid 15 insåg ja att den va 15 xD så vi skynda oss till sjukhuset, där sa vi hejdå.. o ja gick till BUP, han till gymmet....

de gick väl bra på BUP... bakslag igår ju, men... tar nya tag. <3

åkte sen hem me mamma (först willys) o hämta pappa i bholm....uhm.... sen hem... o så blev de ladda upp lite på bdb... fick sen dumma anonyma kommentarer, men den värsta va på en av mig o mamma ja tog idag... kolla så får ni se... larvigt alltså.

hursomhelst...


jocke ville att ja skulle blogga så... ^^ i'm done :P

NEJ. just de!!! igår, hade ja est.verk... musik :D ooch, vi blev indelade i grupper o skulle tolka o arra en låt...o sen spela upp den för de andra grupperna... blev jag, ollie, sten-o o kevin i en grupp... vi körde smells like teen spirit ^^ o de va många som va typ "meh, bexy, vrf spelar inte du trummor? :O:O:O" ....nemen....ja skulle sjunga ju, visst, vi kunde mickat mig vid trummorna men då skulle stenis inte haft nåt o göra ^^ så ja sjöng o han spela trummor :P gick väl sådär.. elr, ja e nöjd me min insats :D ja kan ta i ju O_O hihi (A)

men nu....får de va slut me blogg för idag.... faktist... xD hihi...!

uhm....norrköping imorn kanske :S kurs... men ja vene om ja pallar asså xO aja.. NU E DE SLUT..


...hehe (A) SKA LYSSNA NIRVANA IGEN BTW :D

ok. slut. seriöst xD bye xx

3 comments:

  1. HAHA XD du får mig att låta ond :(

    ReplyDelete
  2. Vad du har kul då Bexy 8)
    Jag har börjat lyssna på nirvana lite mer nu också faktist!
    Lighthouse i morn, då blir det stor kram =D=D=D=D=D=D=D

    ReplyDelete
  3. Mohaha du fick gå t kassan med kajalen xD

    O ja somnade i regnet...fail xD

    Men d va en bra dag trots att ja kanske såg saker ja inte borde ha <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .