Saturday 29 November 2008

"wb bitch ^^"

hey där ^^

ledsen att det tagit så lång tid, men va ju i skolan igår.. följde sen med hem till Betty (med Bambi & Andres ^^) o sov där tills idag ^^ de va mys, o ja behövde träffa folk (haha, lägg märke till att de blir slarvigare stavning fort här nu xD hahahahaha!)

viii handlade lite (crap... >_<) på Ö&B o sen hängde vi i lägenheten... ;D haha, hade lite kul med .. eller nä. Det visar sig x'D o ingen får sitta o tolka in massa i de där nu O___O

typ... humöret hos vissa ;) haha (mer elr mindre oss alla egentligen) gick upp o ner heeela tiden o va osynkat xD så en del flummade o vissa sov osv x) men de va iaf askul, så tack! :)

vaknade runt halv 1 xD o kollade lite film o sådär..

bussresan hem va... ehm.. speciell? ^^

aja, hemma nu iaf (fick en panikångest attack idag, de va sjukt länge sen de va en sån...på riktigt lix...har varit nära flera ggr men nu va de for real...o känslan av bara vilja dö hänger i liite fortf :S elr..inte på de sättet att ja e depp, utan...de känns som att ja dör.. de e iaf skilda saker..kan inte förklara bättre än så) tog ett bad o sen blev de sätta sig vid datorn (A) hehe.. ^^

hmm... fattas människor på msn tkr ja ._.

spelade ännu en av mina låtar för Olov igår (A) han peppar mig som as o tkr ja skriver riktigt bra låtar :O melodierna e så unika, men dom sätter sig ändå fort.. vene, bara massa bra kritik o så iaf :') blev asglad (A) han tkr ja ska spela in fort som as... men. min dator e sugig, o även om ja hade programmen o så...asså... ja vene, känns för fail me den datorn :/ soo anyone with inspelningsmöjligheter :P lix, i datorn elr så x) haha, gitarr o sång...I'm up for it if you're willing to help me out (A) <33

ska iaf spela lite gitarr på måndag då, på enskilda lektionen ^^ se om ja kan bli lite bättre... för de va de enda han anmärkte på, men inte dåligt. han sa mer.. "spela som f*n o hitta din stil på gitarren o sjung utav h...." osvosvosv xD haha! :D:D

wiie ^^

uhm.... jao, har lagt till bilder på facebook nu, om ni inte sett dom redan ^^ men, kmr nog ha mest på bdb ändå...

yes box...

tror de va allt ja hade o säga nu..

grattis igår, till Johanna :D <3
(och Besa, Maya & Tova)

hugs and spidercats <3 ^^ haha

4 comments:

  1. Fy fan vad KUL, Bexy!! :D Jag vill höra dig spela och sjunga!! :D Lova mig att jag får första cd:n som du ger ut signerad! :D

    KRAMAR

    ReplyDelete
  2. Kul weekend :D Tänkte messa dig i stockholm men hade typ några kronor så jag sparade dom ifall jag skulle behöva ringa nån sen när vi gick ut på stan och tappade bort oss själva :P

    Prata med emil om inspelning. Han har ju access to gymnasiets studio nu, och han behöver till och med något att träna på sa han. Han blir nog glad om han får spela in lite. Han frågade mig om jag ville spela in sång till någon av mina låtar! Kanske blir nåt sånt också...

    Spelning på lördag! AMAGAD

    Men det löser sig :) Ha det fett, snigelkrokett

    ReplyDelete
  3. Låter som en kul helg med emos ^^ JAG VILL OCKSÅ ;P :D:D:D:D Kraaam <3

    ReplyDelete
  4. mycket intiresno, tack

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .