Friday 21 November 2008

.....LETS GO! *guitar solo*

MEN HATA ATT HAN SLITS HR THROAT I DEN DÄR FILMEN!!!!!!!!!!!! DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >_<

typ one hot minute som hörs här hos mig nu ^^ me likes ze album ;D

IDAAAAAAG hade vi musik o va bara 7 st xO de va aaaaasskönt, men saknade fölk :(
iaaaf... vi körde TNT ^^ de va grymt nice ^^ de e tryck i skiten ;D o I'm Yours... *suuuuck*

ehmehmehmehmehmehmehm.... sen fick ja spela upp min låt Fighter (aka Amandas Song) för Olof ^^ han tyckte den va riktigt bra :O typ hans reaktion: "shit..asså, du är...shit...." x'D men, hursomhelst sa han att de riktigt bra o han mena de på en hög nivå (A) gah. o han tyckte ja hade riktigt skön röst oxå O_____O typ "ehhh tack :$" xD haha, ja ska iaf...
FÅ SPELA IN DEN O_____O men hej på överglad bexy?! :'''''D
yay ^^

(bytte till skivan By The Way för den andra hackade :'( noooo)

igår drog ja in till stan bara för.... ja, för andres skull helt enkelt.. :) vi hade de trevligt, o ja menar de seriöst när ja säger åt dig o glömma hela msn skiten >_< ok? :(

uhm... sen va ja hos ida lite... oooch... svängde sen förbi rusta o netto :P hehe...

idag fick mamma köra in mig (A) sen kom andres o typ sov utanför musiksalen xD träffade inga emos idag :'O såg bambi på håll men ungen drog :(

vi ska typ repa me bandet idag tror ja :O haha, mene... ja ^^ x''D

ja vene riktigt va ja ska skriva om ^^

JOOOO VÄNTA :D Jocke, kommer hit den 1a januari :''''D AMAGAD! :D längtar som as! <3<3<3<3 perfekt sätt att börja året på ^^

silveretta the jets of a lifetime
go and get her i've got her on my mind
nothing better the feeling is so fine
simply put i saw your lovestream flow

<3 puss hej, peppers-lakej (yup, den sög :D xD haha)

SÅ BAMBI, NÖJD NU?! HAR BLOGGAT >_< haha ;) <333

BTW, MASSSSSSA KÄRLEK TILL EMOSARNA <3 LOVE YA!

o massssssssssssssssssssssssssssa kramar&mys till alla andra som är söta nog o läser min blogg (A) hihi <3

3 comments:

  1. Dina inlägg är som balsam för själen.... haha xD you crazy motha-fucker <3<3<3<3 Jag ska förstöra hela Småland (6) Stockholmarna shall rule this country (A)

    ReplyDelete
  2. Love ya 2!! <33 (hihi, håller med Jocke, Sthlmare ftw! Och du vet vilka Sthlmare jag menar ;P) FY FAN VAD KUL, BEXY!! Grattis!! Det är asroligt att spela in låtar ju! Jag har tyvärr bara gjort det en gång, men det var a sweet moment! ^^

    KRAAAM

    ReplyDelete
  3. mm balsam...

    mitt liv utan din blogg är som lingon utan rabarber

    vill också höra låten nu, och vill skriva låtar me dig!!!

    trevligt att träffa dig igår, ses imorn

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .