Sunday 16 November 2008

my helg so far ^^

fredag dårå...blev ju så att man hade en vicktor-bexy filmkväll typ hos viktor ^^ vi såg grindhouse...nåt... xD quentin tarantinos verk iaf... ganska bra .. men så sjukt kass, dock värd att se om man ...ahh ja vene vilka den passar men den va konstigt bra xD haha (A) kom hem...efter 2 tror ja men inte säker ^^

lördaaaag... typ vaknar rätt sent, o har varit vaken en halvtimme kanske när mamma o pappa kmr hem o säger att ja har 1,5 h att göra mig iordning för ida, jocke, madde o barnen kmr hit O_O ja får panik... o ska hinna duscha, städa, klä på mig, sminka mig o fixa håret på den tiden... så mår allmänt skit o stressar som as... hinner iaf me allt utom att platta håret... va dock nära på att skada mig sj bara för att kunna hantera the pressure... men smsade andres, o försökte koncentrera mig på annat... <3 tack för att du fanns där!
iaf va de en sjukt dålig början... oooch... sen kollade vi på e video vi spelat in sommaren 07 innan ja åkte till usa o så...ida o dom va ute o hälsa på pappa på rehab o så.... ja mådde så dåligt inombords när ja såg mig sj. som ja såg ut. ska ALDRIG hamna där igen. ja vill inte vakna upp o se den tjejen i spegeln igen. noway. tillslut fick ja nog av allt kaos, så ja rymde ut i köket o diskade.... bara för att hålla mig sysselsatt så ja inte....skulle göra nåt dumt... har inte gjort de sen innan lovet, o de får gärna fortsätta så..! sen lite efter 8 kom victor o hämta upp mig o vi drog till emanuel för o kolla film ^^ de blev stepbrothers x) den e lite kul sådär :P konstig den oxå... lite kass humor ibland men de va kul ^^ kom hem....hmm... halv 2 kanske? ja vene >_< men iaf, loggade in på msn o hann snacka me andres ett tag... :) sen satt ja uppe (okey, de va inte meningen, tiden bara....typ....försvann xD haha) till typ halv 6....o snacka me jocke ;D haha! omg...

iaf.... sovit bort söndag fm.. :P ska till emelie :D aka bergberg!!!!!! <3333 innan 3 typ ^^ så ja ska strax göra mig iordning :) ska bi kul :D:D <3

seeen imorn, har vi estetisk verksamhet på riktigt x) får se va ja hamnar i för grupp... men, om ja hamnar i dans ska ja kolla om ja inte kan byta till musik... föör... asså... mina knän pallar inte dans :/

aja... ^^ tisdag.... kan ja berätta om när de e över <3>_<

"..see yourself as a fallen angel.." - KT Tunstall, Another Place To Fall

CYA <3 xx

3 comments:

  1. Hihi, men Bex, kommer du inte ihåg att det är Oskarshamn som gäller i möra? :P
    Vi ses snart!!! YAAAY! Kramar!!!!!

    ReplyDelete
  2. Våra filmkvällar äger :D oh yeah
    Puckhuve, pajas och viktor!

    See you around.... SES OMG :D

    ReplyDelete
  3. Hej! ville bara säga att ja tänker på dig och följer din blogg! synd att vår vänskap har flygit iväg. men alltid när ja ser dig undrar jag hur du mår och vad du har för dig! :D massa kramar

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .