Wednesday 10 December 2008

About A Girl...

*nirvana*nirvana*nirvana*nirvana*nirvana*nirvana*nirvana*
Hej där på er cybernördar ;)

Igår (tisdag) va de sjukt snurrigt oO
ja kunde knappt gå utan att hänga o klänga på allt stabilt i min närhet >_< o så hade ja feber, så efter lunchen drog ja hem... eller, ja.. ja skulle dra hem, men va på väg mot stationen med Älin o Josie... och... där sket de sig ^^ så de blev att ja hängde me dom + Madde ner på stan...
Frappé t.o.m ^^ de e mysigt där.. åh, så sjukt fina bjälkar i taket xD haha! men ja tkr de e fint (A) haha de blev många skratt :)
sen drog vi vidare till VeroModa, där Älin o Madde provade klänningar (alltså, har ALLA tjejer klänning elr typ "fin-kläder" på julafton?? :S:S för, ja kör på jeans o tshirt jämt O_O hehe) o fyy va kul de va x'D ja o Josie satt utanför o de e faktist skitkul o bara se fötter x'D o höra ljud x) o eventuellt att par armar som flyger upp x'D flertalet klockrena kommentarer sas oxå ;)
Sen upp till Smycka... blev sugen på att köpa fler piercingar, elr, iaf "pluppar" som skruvas på :P finns t.ex en som ser ut som en mutter xD o en som ser ut som typ 3 vikter (på en såndär... tyngdlyftsgrejsak ^^) o så lite annat kul ^^ men, blev inte så iaf.. Älin kollade mest åt sin pojkvän.. oooch... så kollade vi navel piercingar :) de fanns några som va schyssta :D men, iaf... sen skulle dom vidare in på Åhléns, så vi sa hejdå o ja drog till bussen o åkte hem.
..som ja skulle (A) haha

blev alltså inte BUP igår, mamma ringde o avbokade.. får se när ja hamnar där igen :S lite mer än 2 veckor sen ja skada mig sj nu... o ändå har de varit ett flertal situationer där ja förr skulle sträckt mig efter rakbladet... men, nu har ja inte gjort de. vill inte heller...
men aja... (min psykolog ringde nyss, så de blir på tisdag nästa vecka ^^)

väl hemma insåg ja att de inte fanns så mkt att göra, så ja slappade framdör tvn ett tag, klurade lite på en ny låt... o sen lyckades ja somna O_O hah! va snurrig va ja än gjorde.. ja låg ner, o va snurrig x) kändes helt skadat...
men iaf, sov kanske en timme elr lite mer xD ja vene... men sen va de tv/dator kombination ^^ o så beställde ja mitt löshår (känner mig så sjukt fjortis när ja skriver så >_< gah!) som kmr imorn :D

idag då...? nemen, ja vaknade för drygt en halvtimme sen x'D HAH o så e de snö ute.. :( skulle ju jobba skolarbete idag >_< shit... kmr få IG på allt om ja inte sätter igång nu :S HJÄÄÄLP O_O uhm... tror ja får jobba matte nu... lighthouse ikväll.. vene om ja ska gå på de dock.. får se.. just nu ska ja iaf fortsätta med min frukost... spela igenom de ja kom på igår... o sen jobba matte! MED musik på ;) (8) I'm a negative creep! (8)

höhö man inser vilka vänner som är äkta mer o mer nu... ^^
puss på ER! >_<
<3

3 comments:

  1. VARFÖR läste jag "könshår" istället för "löshår"?!?!?! >.< Jag är ju sjuk i huvudet! Haha!

    Hoppas du får ut någonting av dina samtal med dr psyk... Det fick INTE jag. :S

    KRAM på dig <3

    ReplyDelete
  2. Heey, btw lighthouse slutade ju för säsongen med julfesten i måndas halåååå :P

    ReplyDelete
  3. HEJ! VILL DU FÖLJA MED MIG BAMBI, ANDRES OCH BETTY HEM TILL MIG IMOGON? :D:D:D:D:D Vi SKA GREJA MED EMELIES PRESENT! :D ??? SNÄLLA? KRAAAAAM (om du inte är sjuk så klart, krya på dig i så fall!) <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .