Friday 26 December 2008

tänka sig... jag överlevde ^^

känner hur jul-stress och sånt börjar försvinna nu...
överlevde julafton.. haha, konstigt. vi gjorde ingenting ^^ satt vid datorn mest. kollade på tv. vi öppnade ett paket var :P mamma fick sitt svarta linne.. pappa fick sin skjorta o sina jeans... (dom låg i samma paket för vuxna e tråkiga o fattar inte de där med mkt papper att riva i haha) o ja fick...termo-tofflor xD haha, fula som as, men varma o sköna :)

igår.. va de på gränsen att de sket sig... hrm.
syrran o resten (haha, ok..skriver upp dom...då.. :P ida (syster) jocke (svåger) madde (låtsassyster men vi säger syster anyway) tobias (bror) ronja, amanda, evelina (systerdöttrar)) kom hit o innan va de ok tills ja skulle hitta kläder att ha på mig... blev en såndär "JAGHARINGENTINGATTHAPÅMIG!" grej igen.. >_< hade tänkt ha min rosa svarta klänning med mina mörkblå jeans :S men... det gick inte alls. vet inte va de e me mig... ._. men blev lite panikartat... o tänkte att ja vägrar sitta där i min enorma munktröja (även fast ja älskar den) eftersom man ska va lite "fin"... o inte se ut som .. ja vill se ut egentligen ^^ dvs baggy kläder. för I happen to like street style ...

satt i underkläder på golvet o vek kläder... eller...
okey, jag satt på golvet i underkläder... och slog mig själv ett tag. och tittade mot stället där jag fortf har mina rakblad... (you don't wanna know, I know.) det var sååå nära. men, drog ut lådan med kläder och vek dom. (dom hade...blivit lite...uhm.. röriga) sen tänkte jag typ "wth" o drog på mig mina svarta byxor o min rolling stones tröja. sen fick jag se ut så. även om jag har den jämt. JÄMT JÄMT JÄMT. typ emergency kläder... uhm.. ja.

sen kom dom. hann precis bli klar.

det var väl okey o så.. hann inte äta frukost så ja va hungrig men orkade inte allt ändå :S jaja... blablabla o de va väl kul o så.. I dunno. det var sjukt stökigt efter ett tag. (hatar sånt)

men...

tjat tjat ^^

väntar som vanligt på att människan ska logga in på msn :)

och... nu orkar jag inte med nån mer uppdatering x)

nyår.. får se vad som händer. norrköping imorn iaf. SKA hitta baggyjeans >_<

newyorker blir de.

uhm... jaja.

hah.
bye.

2 comments:

  1. Bara för att jag är dålig på att kommentera... New Yorker ÄGER!! Vill också shoppa i Norrköping... *ta mig med, ta mig med!!*

    Kramar

    ReplyDelete
  2. Jag veeet, det är så äääääckligt!! x(

    Kram på dig

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .