Monday 22 December 2008

dan före dan före screw this crap... ^^

22a december. wo-fukkin-ho :P haha

idag va ja inne i stan med mamma o pappa... ^^ vi typ shoppade i den sjuka blåsten.. hittade julklappar till barnen, madde o brorsan... men ja o mamma ska in imorn igen o fixa resten typ ^^

uhm, vi va hos farfar oxå :) (inte träffat honom sen i somras oO men ah)
de va trevligt.. hah. bulle o kaffe o pratpratprat :)
men han e lite söt xD

igår va ja hos victor o kolla film.. :)
hade en sjukt jobbig dag igår.. 5 panikångestattacker sammanlagt o ja höll på att gå under idag..

men, tack victor. <3 fattar inte hur ja ska klara mig utan dig när du är iväg o kör pansarvagn ._.

och tack till er andra, för ert stöd <3

angående nyår vet jag inte vad som händer riktigt än >_< men, hör av mig om det iaf.

uhm...

sitter mest o väntar på en viss människa på msn... ska nog lägga mig tidigt.. blivit sena nätter o störd sömn ändå pga attacker... precis i det stadiet mellan vaken o sovande.. o så smyger de sig på..

de suger. de e hemskt.

"känslor kan inte skada dig" MEN JAG KAN PGA KÄNSLOR.

medicin... medicinera bort de.. ja vet inte va som ligger till grund för de här, o erbjuds ja fegisvägen ur de här så knaprar ja piller.. ja pallar inte mer.

äh.

god jul på er.

DET SUGER MED EN JUL UTAN ALLT JULGODIS, VET NI ^^

3 comments:

  1. Kärlekspuffar till Bexy. Önskar jag kunde hjälpa dig på nåt sätt :( KRAM I ALLA FALL!!!

    ReplyDelete
  2. För fan, knapra inte piller!! >.< Som ihärdig "homeopatare" så vägrar i alla fall jag sånt. T.ex. blodförtunnande, det får nästan alla som fått en hjärtinfarkt. SÅNT ÄR BARA SKIT! Faktum är att det hjälper inte ett jota - det tillverkas bara för att man ska tjäna pengar på dyr hjärtmedicin. Dessutom - varför dämpa symptomen med "vanligt" och konstiga läkemedel istället för att BOTA allt med homeopati och naturläkemedel? Där vet man vad man stoppar i sig, inga konstiga, konstgjorda medel, inga djurförsök, inget sånt skit!

    Anyway... Vad jag ville ha sagt med det var att skit i medicin - det hjälper ändå inte - och 99% av alla sjukdomar idag har uppståt p.g.a psykiska problem, så... Det här är inte som att bota en huvudvärk. Det här är ett stort och förmodligen jävligt svårt problem för dig som du måste ta itu med! Och av erfarenhet kan jag säga att de på BUP har inte en jävla aning om vad de snackar om. Prata med någon du har förtroende för istället. Gärna någon vuxen, alt. väldigt mogen person, för de har bäst erfarenhet/tips att dela med sig av.

    Oroar mig för dig!!

    Kramar

    ReplyDelete
  3. Men om du vet, varför tar du inte itu med problemet? Det är lönlöst att ignorera allt eller bara låta det hända! Jag vet att jag låter som en tjatig kärring, men jag vill bara att du ska få ordning på ditt liv!

    För att ditt problem ska lösas kanske du måste göra vissa uppoffringar, och det är i så fall absolut värt det. Man kan inte älska alla, och man kan inte låtsas om att problem inte finns.

    Ta reda på vad som är problemet, fokusera på lösningen, och ge aldrig upp!

    Och JAA, jag bryr mig som as!!
    <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .