Monday 29 December 2008

ALLTSÅ... ÅHHHHHHH :@

OKEY.

alltså... fine, jag SA visserligen att ja inte kände mig så förstådd på BUP mer. utvecklar det här:

mina panikångestattacker är helt störda. de som triggar dom e inte nåt speciellt. ja ser inget fucking mönster (ursäkta men ja e pissed off nu) o ändå ska vi kartlägga o hitta mönstret. hitta de som gör att allt sätts igång. OK. fine, visst, men de har inget med MIG att göra. de e helt random skit. de börjar oftast med en scen ur nåt... that 70s show t.ex... elr en rad ur en låt.. samidigt som ja kollar på nåt... don't ask me what.. de e inget me mitt förflutna elr nåt... sen.. bara fortsätter tankar o de spelas upp som en liten filmsnutt inuti huvet... BARA RANDOM SKIT. att förklara de där....går inte. de där e inte ens hela grejen. de va de ja menade me att ja inte kände mig förstådd. wtf, inte ens ja förstår de o de e mig de händer lix...

MEN JAG ÄR SÅ SJUKT TRÖTT PÅ ALLA SOM SÄGER ATT BUP INTE HJÄLPER.

idag är det 5 veckor sen jag skar mig sist.
jag har inte RÖRT rakbladen på 5 veckor!

jag kan prata lättare med mina föräldrar.
PGA BUP.

jag tänker på ett annat sätt PGA BUP!

att säga till mig att BUP e skit, eller att de e kärringar som inte fattar ett skit sårar mig om ja ska va ärlig.

Anna Lowén heter tjejen jag går hos.

hon har VISST HJÄLPT.

utan henne o BUP skulle ja antagligen sitta här nu med bandage runt handleden.. med 100 nya ärr. med ett fucking hål i mig som bara förstoras för varje minut som går!

jag är på väg att läka. det är långt kvar.

MEN JAG HAR EN FUCKING BÖRJAN. OCH DET ÄR PGA BUP!!!!!!!!!!!!!!!!!

så sluta med ert "dom suger"

för dom har ffs hjälpt mig.

sorry att dom inte funkat för er. men det är inte mitt problem faktist.

spelar det nån roll vem som hjälper mig? så länge jag faktist blir bättre??

isf trodde jag fel om er.

jag går till BUP och lär mig saker om mig själv. lär mig bryta mönster. lär mig stoppa mig sj innan det går för långt.

och jag kan prata öppet. om allt.

observera att detta inte är riktat till EN person..

för det är tydligen många som har problem med BUP.

Men ja kan säga såhär...
hade inte Manda dragit dit mig, vet ja inte om ja skulle varit den ja e nu.

so.. stfu. seriöst.

1 comment:

  1. BUP rules ^_^ Skönt att det blir bättre och bättre för dig gumman <3

    Kraaaam Bex Kex, hoppas din nyår var lika bra som min :D <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .