Tuesday 23 December 2008

varning: bitch is back.

byebye drums <3

*snälla snälla skriv, jag blir galen på det här...*

idag... surade jag mig igenom ännu en dag av shopping... med mamma. i vvik. men nu är allt handlat iaf...

julafton imorn, I couldn't care less ^^
firas som sagt på juldagen... men, det blir väl sova till 15 o sen kolla Kalle... osv... tills man blir trött på skiten o går o lägger sig igen...

juldagen...kommer bli kul. men stressig. har iaf inte behövt ta itu med nån attack idag, så jag kanske klarar mig ganska bra imorn...
dock är inte dagen slut än... ^^

uhm...

mina trummor är sålda... går vidare... till en 6årig grabb som antagligen kommer äga mig inom ett år... kul.

vet inte varför, men jag är sjukt låg idag.

känner mest för att ligga i sängen o gråta...

meeen, sånt gör inte bexy. oh nej.

varit tjurig och lättirriterad hela dagen >_<

på söndag blir det vvik, tjejkväll hos Emma ;) <3 längtar!

ÅH JAG SAKNAR KLASSEN MASSOR :(

...tycker viss person ska skriva på msn snart innan jag blir nojig och gör nåt jag ångrar...

blä på allt.

tänker inte önska er en god jul, 'cuz I don't care ^^

3 comments:

  1. Haha julen suger, Bexy äger <3 Älskar dig lilla skrutta : o ska tänka på dig vare sig du vill det eller inte sen. Men iallafall, let's ´survive christmas together :) Puss och kram älskar dig <3

    ReplyDelete
  2. God jul på dig, oavsett du vill eller inte! :P

    Kramar

    ReplyDelete
  3. Sålt dina trummor? :o varför? O_O Men... GOD JUL i alla fall :) och kraaaaam hoppas vi ses snart! <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .