Friday 23 October 2009

lyssna på lillebabs! ^^

...
idag...
näe.
det var inte kul.
fy sjutton alltså.
kommer vara sjukt tomt.
blä.
rent ut sagt.
BLÄ.

jag är skitsur.

TA ÅT ER, JAG ÄR SUR.
FATTAR NI INTE ATT JAG HAR SETT FRAM EMOT MIN 18ÅRSDAG HUR LÄNGE SOM HELST?! OCH SÅ GÅR NI OCH FÖRSTÖR OCH BEHANDLAR MIG SOM OM JAG FORTF VORE 12?!
VAD ÄR DET FÖR PROBLEM?!?!?!?!!?
jag har ingen lust att tvinga folk till att "festa" på ert sätt.

"det känns inte bra att bidra..."
ehh ursäkta, men det är inte som att ni köper ut åt dom.
ge mig en sketen plats att vara på istället.

... alla fyller 18 nästa år.
what's the big deal? T__T

jag fattar seriöst inte.
och jag tycker ni är trångsynta.
instängda i små duktiga lådor.
jag är trött på det.

men skit i det då.
kan ju skita i att fira alls.
jag fyller bara 18.




nej, jag tänker inte be om ursäkt. min blogg, jag har rätt att vara pissed off. om det inte passar, stick och läs nån fjortisblogg istället då?

2 comments:

  1. dina päron eller? :/

    ja hade också blivit irriterad ..
    hoppas de löste sig tillslut iaf :/<3

    ja finns här <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .