Friday 16 October 2009

tiiiidig fredagsmorgon....

så tidigt att de flesta nog kallar det natt.

dum som jag är gick jag och la mig vid 19:30 för att sen vakna 00:01 och dö smått.
... det är helt omöjligt att somna om, jag är inte trött nånstans och ska upp vid 05:45 ändå, så det är bara att hålla ut och sen ha en slapp-helg, då ingen frågat om jag vill hitta på nåt ^^
är tydligen nån 90talskväll på mejeriet men... ah. vet inte. får se vad dagen för med sig helt enkelt.

sitter nu inne på QX och tråkar iaf...
äter kex och smular ner i sängen x)
tänkte dra igång Spotify med, och bara chilla i typ 4 timmar T___T

... fick kommentar av Kotte/Kiwi/Johanna i förra inlägget :D det gjorde mig happyface!

på bussen in till stan btw så träffade jag Ronny ^^ så, nu vet man att han är vid liv iaf x) ..himla osociala unge ;) nejmen, det är väl jag som är osocial som bor här, mitt ute i ingenstans xO

planer för 18årsfirandet börjar ta sin form... men det är en hel del som behöver fixas. och mamma säger bara "let me think!" xD så.. ja... mer om det vid ett senare tillfälle ^^

what else...
nä, vet inte faktiskt :o

det får räcka så :)
ha det fint i natten ... även om ni läser det här på dagen 8-)

ooooh btw, ny hobby...
ligga i sängen med öppet fönster och få nackspärr av stjärnskådning :')
yääää.

peace dudes and dudettes !

3 comments:

  1. och lika happyface blev jag av din! :D har Multimedia nu, så tvingas ändå sitta vid datorn. men bex's blog går såklart före flashfilmer.

    jag saknar de gamla tiderna.. man var sån nybörjare liksom! popcorn och mariokart.. det var livet.

    och du, vi ska inte låtsas! vi kommer bli världskända med våra talanger. tro mig ;)
    du finns alltid med mig i mina tankar <3

    ReplyDelete
  2. haha osocial för att du bor så långt bort xD
    isf är ja osocial mot dig som bor i Borås :(<3

    ReplyDelete
  3. Fyller du år snart? :o När, när nääääär~? :)

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .