Thursday 15 October 2009

permobiiiil!

haha.
okey....

idag var jag i skolan faktiskt... eller ja, iaf på musiken.. som slutade 15:20 o började typ ... sent. så vi hade typ en halv lektion idag bara :(
olov skulle med bussen till sthlm så...
vi spelade "I can see clearly now" var väl ok :P hehe.

uhm...
ja, imorn då...
så ska vi få spela lite allt möjligt, emil ska tydligen ... vara där. men wtf. T___T
aja.

sen ska jag o amanda hänga lite i studion är det tänkt...

i helgen vet jag inte alls vad jag ska göra förutom söndag, då drar vi till sthlm o hämtar mitt trumset :D woho!

.... yees.

får väl typ vara lite duktig o städa rummet, plugga o sånt tråk .__.

men iaf. hade inte så mkt mer att säga just nu. kanske skriver mer sen...

yäyä.
pusshej xD

1 comment:

  1. åh äntligen! har försökt skriva en kommentar i evigheter nu. håller på att tanka slumdog millionaire och hela datorn laggar.
    som du kanske märkt är jag aldrig vid datorn längre.. men tänker hela tiden "måste prata med bex, måste prata med bex!". det blir bara inte att jag sitter här.. får myror i benen och datorljuset gör mig deppig eller nåt.

    såg det med idioten du skrivit.. det känns som jag missat massor och vill höra allt! själv har du inte missat något. jag är skoltrött, människo- och stadsstrött och håller på att bli kung på historia..
    vill komma ner till dig snart. jag saknar min kloka tjej!
    <3

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .