Sunday 4 July 2010

Did I do okay?

Favoritlåten för tillfället: Pretty Handsome Awkward - The Used
så himla skön ^___^

gårdagen sög rätt rejält.
det var fest för att fira Jonas som fyller 19 idag... men jag är sjuk och stannade hemma trots att jag veeerkligen ville vara med.
hur som helst hade jag lite smskontakt med dom o sådär.
o så skulle Ronny komma hit senare på kvällen... så jag väntade på att han skulle höra av sig. smsade till slut men fick iget svar... inte heller när jag ringde.
så jag smsade Tobbe o undrade ifall han visste vart han var...
visade sig sen iaf att han var på Palladium med Ida o skulle sova hos henne sen.

fine by me, men jag blir sårad när folk säger att dom ska höra av sig o sen inte gör det.
för jag är trött på att behöva ta reda på folks "whereabouts" genom andra.

hur svårt är det att slänga iväg ett sms liksom?
och som vanligt behöver jag "inte bli sån" eftersom jag inte bads sitta uppe o vänta...
dock BORDE det gått fram att jag är sån vid det här laget.
säger nån "jag hör av mig senare o kommer förbi"
ja, då sitter jag uppe.
o ska jag lägga mig så smsar jag o säger det.
vilket jag gjorde, men sa att om han ville komma hit var det bara att ringa.

grejen är att jag inte kan slappna av riktigt.

det oroar mig om nån ska höra av sig o sen inte gör det.

för jag är the queen of thining too much.
o HEJ KATASTROFTANKAR!

so what om det inte är ditt problem?
det är ffs vanlig hyfs att höra av sig.

jag är iaf fortfarande sjuk...
ska sätta mig o skriva ett mail till Ulf, för det finns en hel del som måste fram, annars kommer det här med jobb osv fucka sig rejält.

har för övrigt inte ätit ordentligt sen i onsdags...
sen dess har jag levt på några mackor om dagen, lite frukt o vätska av olika slag.
o chips :S
usch.

har ingen ork att laga mat...
o fick ett ryck o köpte kött igår...
jag... har svårt för att tillaga kött utan att äcklas.
o äter det inte direkt frivilligt.
eller alltså.. ska jag laga mat åt nån mer går det utmärkt.
men att steka upp tacoköttfärs o sitta o äta det själv...
jag gör det bara inte :S
dunno why.
men jag slutade äta kött för typ 1 år sen nu.
har ätit lite köttfärs sen dess, o några bitar kebabkött på pizzor men inte mer än så.
så...det är lite... hm. ovant I guess.

åh. chill ^^ en gammal msnkontakt loggade in :D har inte snackat med människan på flera månader :O

glömde totalt bort vad jag skulle skriva...
aja, skitsamma.

kanske skriver mer sen.

får se vad dagen innehåller helt enkelt... men jag har iaf nya filmer på datorn ;D
y-y-yeah!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .