Wednesday 14 July 2010

PROcrastiNation.

jodå...

skjuta upp saker är jag nog nästan världsbäst på...

jag skulle ha ringt en massa ställen för flera dagar sen...

postat saker för flera dagar sen...

MEN

jag har städat.
dammsugit hela lägenheten o plockat i ordning i vardags/sovrummet.
ska bara bädda sängen o plocka undan kläder slängda här o var.

köket ska dock våttorkas och det ska diskas...

och garderoben måste organiseras också.

jag ska ta en snabb dusch, få bort allt damm och sen måste jag upp till Coop och köpa frimärke och lite annan skit.

Amanda kommer kanske hit ikväll och Ronny hänger på Markör idag.

Hostan är kvar... och brännan med. USCH.

Aja, har inte tid att skriva här egentligen, men allt funkar och rullar på.
Jocke kommer hit på måndag :D ska bli så himla kul!
Vis börjar imorn också. Chill.

YEAH.
soo.....

Bye!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .