Friday 3 September 2010

I bring to thee, pics! 8D

Du vet att du vill se dom !
Ibland blir sminket bara så himla bra..!
...och då måste man posa med syrran! I haz funnie nejbår 8D
den första pizzan jag åt!
nom.
jag blev sidecuttad igen...!
gammal bild på mig och mummydearestRobert Smith & en vingklippt ängel ;*
Finaste Kiwi & Böxö :D
Sötaste bilden EVER på Ronny :3BugBex
och så en bild jag är väldigt nöjd över att jag har tagit!
LizardMan 8D epic!!!
The love of my life <3
(my paintskillz pwn!)
John Anthony Frusciante.
the one and only.
och så avslutar vi med Mupphuvud & Sötbarn :3

4 comments:

  1. "It was the 3rd of September, a day I'll always remember..." nothing at all to do with the pics but a very gooood soul song from the 70's - recommend it - apart from that, what can I say - my daughter is not only beautiful but incredibly gifted - agreed?!

    ReplyDelete
  2. indeed!!
    och vadå, har du bild på den första pizzan du åt? jag saknar fungi bex :( finns det kvar?

    iallafall, josie tog mina ord där. kolla min blogg och säg att min garderob är awesome! sitter och kollar på den just nu, här bakom skärmen. perfektion.. och så lyssnar jag på highway man med hoffmaestro som tuva har tipsat om. den är skitskön efter exakt två lyssningar. speciellt efter tre.. men dom har skittexter.
    joseph arthur, you're so true - jobbigt söt låt. all-american rejects, mona lisa. hemska låtnamn.
    nu vet jag inte riktigt om jag börjat skriva en hel novell här eller något.. saknar väl dig i guess! men nu börjar det trycka rejält på blåsan så ska springa och tömma.
    the end <3

    ReplyDelete
  3. hahah mest osammanhängande texten. läs det som jag säger allt väldigt snabbt och sluddrigt med, så får du rätta känslan..

    ReplyDelete
  4. du är lik Jo reynolds i melrose place ibland! hon är snygg

    du är snygg!

    ReplyDelete

. . . . .Followers. . . . .