Wednesday 15 September 2010

men jag har ju inget att säga...!

vilket är anledningen till att jag inte bloggat på ett tag :P

mamma fyller år på fredag :) <3 wiiie

mina senor i händerna syns för första gången på ever och det är läskigt... :O
fattar inte...
jag har gått upp massor i vikt men mina händer ... blir... tunnare? o_O
weird...

aja.

ska träffa nån Lena imorn o blablabla o så blir det Slussen sen eller nåt I guess... annars får jag inga pengar. skojigt (Y)

öhhhh....

tänker sno Ronnys bandana imorn o ha i håret ^^
han får säga vad han vill :D mwahahah!

kollar igenom Bleach också.
awzum.

oooch.... vi kollade precis på Fucking Åmål.
söt film.
jag är efter som inte har sett den förrän nu.

ska försöka övertala Ronny om att vi borde sova nu men ah.

PUSS Å SÅDÄR!

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .