Thursday 2 September 2010

Rocking in the nude

För det första vill jag säga grattis till My som blev storayster i natt igen! :D hon fick en lillebror och jag kan bara säga att den ungen kommer ha den grymmaste systern ever ^___^ massa grattis!

jag har hicka XD det är hemskt! ... spec när man måste gäspa! D:
usch.

idag var Ronnys mamma Sylvia här och fikade med oss, det var jättemysigt! vi fick även handdukar :') en lila och en svart. epic.

Ronny åkte med henne hem för att hämta lite grejer osv så jag ska försöka dammsuga o sådär. ska bara bli av med hickan och blogga klart :) haha!

september är här!
det innebär födelsedagar... t.ex mammas :O någon som har nåt bra tips på present? för jag har dålig fantasi efter alla dessa år ;)

imorn åker iaf jag och Ronny till Björnsholm och stannar där till söndag.
vi ska vara hundvakter och sådär när mamma o pappa åker till Örebro :)

bah. rösta ska man göra också... damn. har ingen aning om vad jag ska rösta på... men jag får väl sätta mig in i det och hitta något vettigt... det värsta är ju att man inte kommer hitta ett parti som är bra på alla punkter man själv tycker är viktiga... och det suger att behöva välja bort saker man vill ska förändras liksom.
men ah.

prioriteringar som i allt annat I guess. ORKA.

dock känns det lite vuxet och kul att få vara med och bestämma. en röst gör väl ingen enorm skillnad ... men den har en chans att bli hörd nu iaf.

åh.
jag blev sugen på att spela gitarr nu..!
får räcka såhär :)

uppdaterar mer när det finns nåt att säga xD

DOCK vill jag gärna veta vem som anonymt länkade "when you're smiling" till mig här? :O haha det var lite udda :D men kul.
ge dig till känna! ;)

puss på er :)
<3 :*

No comments:

Post a Comment

. . . . .Followers. . . . .