Monday 30 August 2010

Hey guys ^^

http://www.youtube.com/watch?v=ZQ-FC3DLKwc
kolla länken. nu.
så sjukt skön musik!

anyhow.
sitter som vanligt vid datorn och är osocial xD dock finns det inte mycket att göra... sitter folk o spelar tvspel som man inte riktigt tycker är så himla kul så... liksom... ah. det blir som det blir helt enkelt.

dessutom är jag fortf sjuk och hängig och vill egentligen bara ligga i sängen, nerbäddad i mitt fluffiga moln till täcke med onyttigheter och en skön serie. typ the big bang theory :)
skulle vara awesome.

dessutom i mjukiskläder.

men....
näe.
inte nu iaf.

öh....
anything, anything är en väldigt söt låt. typ. :)
dock var den skittråkig att spela på gitarr (E, G, C, D ... hela låten) så ah...

skrev ett mail till min syster igår. update typ. hoppas på att få svar snart.
tror jag ska skriva till tara också :)

brorsan kommer o fikar om en vecka :D
mys!

johanna ringde mig idag :'D
hon flyttar snart till london :o
...hon ska sjunga. i ett helt år.
snacka om att jag blir galet avundsjuk.
det skulle jag också vilja göra.
åh.

fy va underbart.
och i mitt älskade England :') mmm....

dröm vidare typ.

myes.
ska som sagt maila nurå :)

sen... får man se.
bara druckit en kopp te idag så det kanske är dags för nån form av mat snart.

ta hand om er därute iaf!
kramar <3

1 comment:

. . . . .Followers. . . . .